divendres, 14 de febrer del 2014

Dissenyem el blog

Benvinguts a tots i totes!


Avui és el meu primer dia com a Bloggera. Mai havia utilitzat aquest recurs que ofereix Internet fins que he tingut la oportunitat de participar en l’assignatura d’Alfabetització Digital a la Universitat de Barcelona. Tot i que sóc totalment inexperta en el món dels blogs considero que crear-ne un és ben senzill, només tenint un compte gmail i entrant a la pàgina web de Blogger, ja pots tenir-ne el teu! Això sí, si vols treure- li el màxim profit aquesta eina et toca explorar- la!

Avui, he estat xafardejant una estona per Blogger i ràpidament he descobert que oferia poca quantitat de dissenys i plantilles, i a més a més aquests eren molt bàsics. Per aquest motiu, he decidit investigar on podia trobar altres plantilles i dissenys i ràpidament he trobat la següent web: www. btemplates.com -que us recomano  molt que feu servir!

Després de buscar diferents plantilles i retocar- les, el disseny que més m’ha convençut és el que podeu contemplar ara mateix. He escollit la Plantilla Travel, perquè he considerat que aquest nou curs és com un viatge pel món de la tecnologia, un món que considero que és màgic perquè cada dia pot sorprendre’t i a més et permet divertir- te descobrint i creant.

Cal destacar que un aspecte que he tingut molt en compte en l'elecció del disseny del blog ha estat la combinació dels colors. Com podeu observar en el fons del meu blog predominen els colors roses i vermells que descriuen a la perfecció la meva personalitat forta i energètica i les meva passió per aprendre. A més a més, en aquest fons i en algunes de les lletres del blog hi ha algunes pinzellades del color taronja, el color de la creativitat, ja que cada cop que algú obri el meu blog vull que gaudeixi visitant les meves tasques i reflexions.

Pel que fa a la lletra, he decidit mantenir- me en la línea clàssica i he evitat les tipografies massa extravagants, perquè he considerat que si en algun moment penjava les meves creacions m'agradaria que aquestes destaquessin més que la lletra. A més a més, utilitzant la tipografia Georgia i fent ús de l’ interlineat i la justificació he pensat que  aconseguiria elaborar un text entenedor.

Espero que gaudiu al llarg d’aquest curs de totes les meves entrades!

I per cert, no dubteu en comentar, aconsellar- me o fer crítiques constructives!


Ari 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada